Fitness i si這wnia APLAUZ - Warszawa
klub fitness i si這wnia - Warszawa

O NAS  |  CENNIK  |  AEROBIK  |  TRENING PERSONALNY  |  INSTRUKTORZY  |  WYDARZENIA  |  ZAWODNICY  |  SZKOLENIA  |  KONTAKT  |  SZKOx KULTURYSTYCZNA  |  


Start
O nas
Cennik
Aerobik
Trening personalny
Instruktorzy
Wydarzenia
Zawodnicy
Szkolenia
Kontakt
Szko豉 Kulturystyczna

PARTNERZY

facebook





 

Klub fitness i si這wnia APLAUZ

Aerobik
stomatolog dentysta

GRAFIK zaj耩 FITNESS:

SIERPIE 2015 WRZESIE 2015

CROSS TRAINING

Trening obwodowy wykonywany z du膨 intensywno軼i, kszta速uj帷y cechy motoryczne takie jak wytrzyma這嗆, si豉, koordynacja, moc, szybko嗆, skoczno嗆 i zwinno嗆. Stopie trudno軼i dopasowany do ka盥ego z uczestnik闚. Najlepszy spos鏏 na zmniejszenie poziomu tkanki t逝szczowej.

BODY WORKOUT - Zaj璚ia wzmacniaj帷e maj帷ych na celu harmonijny rozw鎩 ca貫go organizmu, trening sk豉da si z wielu 獞icze b璠帷ych po陰czeniem treningu funkcjonalnego, kulturystycznego (wykonywanych na czas) oraz element闚 cardio zaczerpni皻ych i inspirowanych sztukami walki, 陰czy w sobie elementy wp造waj帷e na rozw鎩 kondycji, koordynacji ruchowej, a tak瞠 wytrzyma這軼i i si造 dynamicznej.

WZMACNIANIE
TMT
Total Muscle Training. Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez wzgl璠u na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji 獞icze, kt鏎e anga簑j wszystkie partie mi窷niowe oraz poprawiaj wydolno嗆 organizmu. Wi璚ej o autorskim treningu TMT przeczytasz na zamiela.pl


GFS
Najskuteczniejszy system trening闚 obwodowych podzielonych na kategorie: cardio, lower body, upper body, total body, core & abs, stretch. Obci捫enia treningowe dopasowane s indywidualnie do ka盥ej osoby. Technika wykonywania poszczeg鏊nych 獞icze dost瘼na jest dla Wszystkich w postaci kr鏒kich film闚 instrukta穎wych ( www.zamiela.pl/gfs ). Programy treningowe GFS pomog zrealizowa Twoje cele.


TBC - TOTAL BODY CONDITION
Bardzo kr鏒ka rozgrzewka po kt鏎ej przechodzimy do 獞icze z ci篹arkami na r瘯ach i nogach przy wolnej muzyce; 獞iczenia wzmacniaj帷e i uj璠rniaj帷e mi窷nie, nadaj wysportowan sylwetk. TBC LIGHT - wersja mniej intensywna, rewelacja dla senior闚, pocz徠kuj帷ych oraz mniej wytrenowanych.

ABT – BRZUCH PO印ADKI UDA
20 minutowa intensywna rozgrzewka i 獞iczenia wybranych grup mi窷niowych, kszta速uj帷e biodra, po郵adki, nogi i brzuch; podnosi kondycj, wzmacnia i uj璠rnia mi窷nie.

BRZUCHOMANIA
Zaj璚ia maj na celu wzmocnienie i wyszczuplenie mi窷ni brzucha. Zaj璚ia rozpoczynaj si kr鏒k rozgrzewk, po kt鏎ej nast瘼uj na przemian 獞iczenia wzmacniaj帷e mi窷nie brzucha oraz 獞iczenia wzmacniaj帷 mi窷nie grzbietu. Na koniec - stretching, w czasie kt鏎ego rozci庵ane b璠 przede wszystkim mi窷nie, kt鏎e najbardziej pracowa造.

SZTANGI/TBC
Sztangi do treningu zar闚no grupowego jak i indywidualnego, kt鏎ego celem jest wzmacnianie i kszta速owanie wi瘯szo軼i grup mi窷niowych bez znacz帷ego ich rozrostu oraz utrata tkanki t逝szczowej i og鏊na poprawa wydolno軼i organizmu. Komplet sk豉da si z: 2 talerzy - 2,5 kg; 2 talerzy - 1,0 kg; gryfu - ok. 1,1 kg, o d. 140 cm.

BODY SCULPT/ FIT BALL
Trening kszta速uj帷y i wzmacniaj帷y wszystkie grupy mi窷niowe z u篡ciem r騜nych przyrz康闚, np. pi趾i, sztangi, gumy, hantle. 鑿iczenia stabilizuj帷e, wzmacniaj帷e, balansowe pozwalaj帷e wyrze嬌i sylwetk.

PUPOMANIA
Trening maj帷y unie嗆, uj璠rni i ukszta速owa pi瘯ne po郵adki. Dynamiczne 獞iczenia zako鎍zone stretchingiem wzmacniaj i rozci庵aj mi窷nie po郵adkowe a jednocze郾ie spalaj tkank t逝szczow. ZADBAJ O SWOJ PUP !!!


CHOREOGRAFIA
ZUMBA
To inspirowana ta鎍ami g這wnie latynoameryka雟kimi oraz fitnesem nowoczesna i bardzo TRENDY forma zaj耩. Proste kroki taneczne, urozmaicone kombinacj ruch闚 wraz z energiczn muzyk stwarzaj atmosfer dobrej zabawy. Mieszanka ta鎍闚 latynoskich takich jak salsa, samba, taniec brzucha, cha –cha, flamenco i wiele jeszcze innych. Wspania豉 zabawa dla wszystkich. Zaj璚ia dla wszystkich bez podzia逝 na poziomy zaawansowania.

ZumbaFitness CORE
Zaprojektowana aby urozmaici tradycyjne zaj璚ia Zumby poprzez w陰czenie dynamicznych ruch闚 pionowych oraz 獞icze maj帷ych na celu wzmocnienie mi窷ni brzucha. Tak zmodyfikowane zaj璚ia pomagaj usprawni r闚nowag, wyrze嬌i smuk陰 tali, a wszystko to w ulubionych energetycznych rytmach zumby.

SEXI DANCE
Zmys這wy, kobiecy taniec, oparty na prostych, ale sexownych ruchach w rytm gor帷ej muzyki. Opr鏂z dobrej zabawy zaj璚ia poprawiaj sylwetk i dodaj pewno軼i siebie. Spalaj帷 kalorie podczas zabawy rozci庵amy i wzmacniamy swoje cia這, nadaj帷 mu dodatkowej elastyczno軼i.

¾ dance i ¾ step PONIEDZIAΘI 21.00 ZAPRASZAJ MONIKA I DANUTA Z FK APLAUZ
Z ca貫j gamy form Body & Mind step 3/4 i dance ¾ jako najbli窺ze obecnym formom fitness stanowi element 陰cz帷y tradycyjny fitness z formami Body &Mind. S skierowane do os鏏 poszukuj帷ych nowych rozwi您a, nowych wra瞠, 陰cz帷 odpr篹enie, mi瘯ko嗆 i lekko嗆 ruchu z treningiem aerobowym ukierunkowanym na „spalanie” tkanki t逝szczowej. Dzi瘯i muzyce ¾ oraz ca貫j gamie opracowanych specjalnie na potrzeby tej formy krok闚 podstawowych tworzone choreografie s inne, oryginalne, pobudzaj fantazj, pozwalaj帷 reagowa wszystkimi zmys豉mi, pozostawiaj帷 uczestnik闚 na d逝go w pozytywnym nastroju. ¾ dance i ¾ s propozycj dla wszystkich bez wzgl璠u na wiek i kondycj fizyczn. R闚nie dolegliwo軼i kr璕os逝pa nie s przeciwwskazaniem do uczestniczenia w tych zaj璚iach.

WZMACNIANIE + CHOREOGRAFIA
AEROBIK
Podstawy wszystkich gatunk闚 aerobiku prezentowane w systemie miesi璚znym. Nauka podstawowych krok闚, ruch闚 i poj耩. Idealne zaj璚ia dla pocz徠kuj帷ych i niezdecydowanych. W programie: low impact, TBC i ABT, step, elementy dance, stretching.

STEP / STEP & SHAPE
鑿iczenia wytrzyma這軼iowo-si這we przy u篡ciu stopnia, pozwalaj帷e uatrakcyjni zaj璚ia poprzez ciekawe uk豉dy ruchowe o zr騜nicowanym stopniu trudno軼i; wzmacnia wydolno嗆 fizyczn i spala tkank t逝szczow. & SHAPE - Podczas 獞icze wykorzystywane s podstawowe kroki, kt鏎e po陰czone w kr鏒ki i nieskomplikowany uk豉d daj mo磧iwo嗆 podniesienia t皻na uczestnikom 獞icze oraz rozlu幡iaj mi璠zy 獞iczeniami kszta速uj帷ymi sylwetk. Doskona貫 przygotowanie do zaj耩 stepu.

BODY PUMP
Bardzo lubiana, ekspresyjna forma wzmocnienia. Praca ze sztang i nie tylko, w rytm przebojowej muzyki. D逝gie serie, ma貫 obci捫enie.


BODY & MIND
PILATES / PILATES OBW笈 / PILATES REKWIZYTY/PILATES KR癿OSΣPA
Po陰czenie 獞icze wzmacniaj帷ych, rozci庵aj帷ych - wykonywane przy relaksuj帷ej muzyce. Uj璠rnimy mi窷nie i wyszczuplimy sylwetk. Kluczem jest co co Pilates nazywa o鈔odkiem energii cz這wieka – tw鎩 brzuch, twoje centrum, 鈔odkowa obr璚z twojego cia豉. Metoda Pilatesa porusza najg喚bsz warstw mi窷ni, kompletnie zmieniaj帷 i modeluj帷 twoje cia這. Efektem 獞iczenia jest: zdrowy i gi皻ki kr璕os逝p, lepsza r闚nowaga i koordynacja, zniesienie b鏊u i zesztywnie, poprawa samopoczucia i ch璚i do 篡cia, szybszy powr鏒 do sylwetki po ci捫y. 鑿iczenia polecane dla wszystkich bez wzgl璠u na wiek i poziom zaawansowania. 鑿iczenia na matach. W zaj璚iach Pilates Obw鏚 na zasadzie treningu stacyjnego wykonujemy obw鏚 tak aby przy wykorzystaniu rekwizyt闚 獞iczy ca貫 cia這. Pilates REKWIZYTY – pracujemy z wa趾ami, pi趾ami, ta鄉ami, k馧kami i innymi urz康zeniami pilates.

TOP PILATES
W trakcie zaj耩 獞iczymy na urz康zeniach takich jak: 堯磬a reformer i cadillac, wunda chairs , drabinki, maty, pi趾i, ta鄉y.
Podczas treningu z instruktorem wi瘯szo嗆 獞icze wykonujemy na 堯磬u reformer - du篡m drewnianym z ruchom platform i elastycznymi ta鄉ami oraz spr篹ynami, kt鏎e sprawiaj, 瞠 aby wykona ruch trzeba pokona znacznie wi瘯szy op鏎 ni ci篹ar w豉snego cia豉. Za pomoc reformera 獞iczymy wybran grup mi窷niow pod ka盥ym mo磧iwym k徠em, co zwi瘯sza zakres ruchomo軼i w stawach i wzmacnia mi窷nie. 騜ko cadillac, du瞠 metalowe i stabilne z licznymi podwieszkami jest idealnym przyrz康em do cel闚 rehabilitacyjnych i treningu atletycznego. Wunda chair- krzes這 pilates - pozwala dotrze do mi窷ni, kt鏎e nie s trenowane w trakcie korzystania z tradycyjnego sprz皻u.

JOGA
Gimnastyka staro篡tnego Wschodu doskonalona na przestrzeni wielu wiek闚, o charakterze relaksacyjnym. 鑿iczenia rozci庵aj mi窷nie, uwydatniaj帷 ich naturalny kszta速, rozlu幡iaj stawy, uelastyczniaj kr璕os逝p, zapobiegaj kontuzjom, zwi瘯szaj efektywno嗆 獞icze si這wych i aerobowych, a przy d逝窺zym zastosowaniu poprawiaj prac uk豉du trawiennego, uk豉du kr捫enia, serca i p逝c.


ZAJ犴IA SPECJALISTYCZNE
ROWERY
Jazda na rowerze treningowym w rytm muzyki pod okiem instruktora - lidera przy zastosowaniu r騜nych pozycji cia豉 (stoj帷, siedz帷).

AERO BOX
forma aerobiku 陰cz帷a ze sob elementy wschodnich sztuk walki z nowoczesnym sposobem prowadzenia zaj耩 ruchowych przy muzyce. Du瘸 ilo嗆 kopni耩, cios闚 i podskok闚 zapewnia wysoki wydatek energetyczny. Prawid這wa technika 獞icze pozwala natomiast poprzez napi璚ie mi窷ni wzmocni i wyrze嬌i po郵adki, uda, mi窷nie brzucha i ramion, nabra og鏊nej sprawno軼i, gibko軼i i szybko軼i.

STRETCHING
鑿iczenia rozci庵aj帷e mi窷nie i stawy. Poprawiaj gibko嗆 i elastyczno嗆. Trening ma na celu: wzmocnienie 軼i璕ien, lepsze ukrwienie mi窷ni, zapobieganie zesztywnieniom i skurczom. Dzi瘯i ma造m grupom poczyjesz si jak na treningu personalnym. Cz瘰to u篡wane s rekwizyty: pi趾i, liny i inne.

ZDROWY KR癿OSΣP
Ma貫 grupy pozwalaj na doskona造 kontakt instruktora z 獞icz帷ym. Personalna praca instruktora ma na celu lepsz weryfikacj 獞icze, baczne zwr鏂enie uwagi na schorzenia, dolegliwo軼i i mocne strony 獞icz帷ego. Podczas zaj耩, cz瘰to przy u篡ciu rekwizyt闚, 獞icz帷y wzmacniaj mi窷nie grzbietu i brzucha. Rozci庵aj je, rozci庵aj kr璕os逝p i poprawiaj jego stabilizacj. Zaj璚ia dla wszystkich z problemami i b鏊ami kr璕os逝pa;

TRENING FUNKCJONALNY 陰czy 獞iczenia wszystkich zdolno軼i motorycznych cz這wieka tj. si豉, gibko嗆, wytrzyma這嗆. Zosta stworzony na potrzeby rehabilitacji. Jego g堯wnym celem by powr鏒 pacjenta do sprawno軼i fizycznej po r騜nego rodzaju urazach. Trening ten wykorzystywany jest w korygowaniu wad postawy oraz w treningu sportowc闚. Naczeln zasad jest tu funkcjonalno嗆 ruchu, czyli mo磧iwo嗆 jego wykorzystania w 篡ciu codziennym. Celem treningu funkcjonalnego jest og鏊na poprawa sprawno軼i mi瘰ni ca貫go cia豉 przez prac w wielu p豉szczyznach, przy wsp馧pracy mi窷ni g喚bokich i globalnych opartych g堯wnie na dzia豉niu ta鄉 mi窷niowych, a nie trenowaniu mi窷ni przez 獞iczenia izolowane, odgrywa znacz帷 rol w kszta速owaniu cech motorycznych sportowca.

SPALANIE
FAT BURNING (z ang. spalanie t逝szczu)/ FAT BURNING Z LATINO
Osoby wykonuj w takt niezbyt szybkiej muzyki bardzo proste, niezbyt m璚z帷e 獞iczenia, tworz帷e nieskomplikowany uk豉d choreograficzny. Nie ma mowy o skokach, wymachach czy energicznych ruchach. Tajemnic sukcesu jest bowiem taki trening, kt鏎y pozwala utrzyma sta貫 t皻no 120-130 uderze na minut, bo wtedy naj豉twiej pozby si zb璠nej tkanki t逝szczowej. FB z LATINO – w rytm muzyki Latino. Fajna zabawa i taniec.

CELLULIT KILER
czyli reduktor cellulitu - forma strategii fat burningu po陰czona z uj璠rnianiem mi窷ni po郵adkowych i ud oraz wzmocnienie tzw. CORU czyli rdzenia – brzuch i plecy

HiiT High Intensity Interval Training
intensywny trening interwa這wy, zaj璚ia wzmacniaj帷e po陰czone z wytrzyma這軼iowymi maj帷e na celu redukcj tkanki t逝szczowej. Proste kroki, proste 獞iczenia zaczerpni皻e z treningu funkcjonalnego. Jedne z zaj耩 grupowych daj帷ych najszybsze efekty. HiiT to nie KIT.


2015 © Fitness Klub Aplauz  Wszelkie prawa zastrze穎ne  Nota prawna  Polityka prywatno軼i - Warszawa