Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

FITNESS KLUB APLAUZ

GRAFIK

 

Pobierz grafik EXCEL na sezon GRUDZIEŃ 2017 - MAJ 2018

TRX® to amerykańska marka, która dziś stała się synonimem treningu funkcjonalnego w podwieszeniu.

Wachlarz około 300-u podstawowych ćwiczeń plus niezliczona liczba ich kombinacji, połączeń w tzw. Combo pozwoli uznać  TRX® za sprzęt pozwalający poruszyć całe ciało.
Programy    TRX® JUNIOR – środy 16:00 , TRX® SENIOR – środy 17:00 oraz TRX® - poniedziałki 19:00, wtorki 21:00 i czwartki 20:00 są tak dobrane ze względu na swoją grupę docelową, że dadzą zadowolenie i satysfakcję treningu dla każdego.
Zajmiemy się głównie ogólnym wzmocnieniem, poprawą koordynacji, zadbamy bardzo, ale to bardzo o nas tzw. Core, popróbujemy ćwiczeń siłowych na każdą partię mięśniową.
Możliwości jakie daje TRX® sprawiają to, że na jednym treningu mogą ćwiczyć nowicjusze, słabsi wraz z osobami bardziej zaawansowanymi – po prostu zmieniamy kąt TRX® lub jego długość !!!

TRX® to ogólnorozwojowy program dedykowany dla wszystkich od 5 do 105 lat !!!
 

 

WZMACNIANIE
 

TMT
Total Muscle Training. Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Więcej o autorskim treningu TMT przeczytasz na zamiela.pl

 
GFS
Najskuteczniejszy system treningów obwodowych podzielonych na kategorie: cardio, lower body, upper body, total body, core & abs, stretch. Obciążenia treningowe dopasowane są indywidualnie do każdej osoby. Technika wykonywania poszczególnych ćwiczeń dostępna jest dla Wszystkich w postaci krótkich filmów instruktażowych ( www.zamiela.pl/gfs ). Programy treningowe GFS pomogą zrealizować Twoje cele.


TBC - TOTAL BODY CONDITION
Bardzo krótka rozgrzewka po której przechodzimy do ćwiczeń z ciężarkami na rękach i nogach przy wolnej muzyce; ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie, nadają wysportowaną sylwetkę. TBC LIGHT - wersja mniej intensywna, rewelacja dla seniorów, początkujących oraz mniej wytrenowanych.

ABT – BRZUCH POŚLADKI UDA
20 minutowa intensywna rozgrzewka i ćwiczenia wybranych grup mięśniowych, kształtujące biodra, pośladki, nogi i brzuch; podnosi kondycję, wzmacnia i ujędrnia mięśnie.

BRZUCHOMANIA
Zajęcia mają na celu wzmocnienie i wyszczuplenie mięśni brzucha. Zajęcia rozpoczynają się krótką rozgrzewką, po której następują na przemian ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha oraz ćwiczenia wzmacniając mięśnie grzbietu. Na koniec -  stretching, w czasie którego rozciągane będą przede wszystkim mięśnie, które najbardziej pracowały.

SZTANGI/TBC
Sztangi do treningu zarówno grupowego jak i indywidualnego, którego celem jest wzmacnianie i kształtowanie większości grup mięśniowych bez znaczącego ich rozrostu oraz utrata tkanki tłuszczowej i ogólna poprawa wydolności organizmu. Komplet składa się z: 2 talerzy - 2,5 kg; 2 talerzy - 1,0 kg; gryfu - ok. 1,1 kg, o dł. 140 cm.

BODY SCULPT/ FIT BALL
Trening kształtujący i wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe z użyciem różnych przyrządów, np. piłki, sztangi, gumy, hantle. Ćwiczenia stabilizujące, wzmacniające, balansowe pozwalające wyrzeźbić sylwetkę.

PUPOMANIA
Trening mający unieść, ujędrnić i ukształtować piękne pośladki. Dynamiczne ćwiczenia zakończone stretchingiem wzmacniają i rozciągają mięśnie pośladkowe a jednocześnie spalają tkankę tłuszczową. ZADBAJ O SWOJĄ PUPĘ !!!
 

BODY WORKOUT - Zajęcia wzmacniające mających na celu harmonijny rozwój całego organizmu, trening składa się z wielu ćwiczeń będących połączeniem treningu funkcjonalnego, kulturystycznego (wykonywanych na czas) oraz elementów cardio zaczerpniętych i inspirowanych sztukami walki, łączy w sobie elementy wpływające na rozwój kondycji, koordynacji ruchowej, a także wytrzymałości i siły dynamicznej.


 
CHOREOGRAFIA

ZUMBA
To inspirowana tańcami głownie latynoamerykańskimi oraz fitnesem nowoczesna i bardzo TRENDY forma zajęć. Proste kroki taneczne, urozmaicone kombinacją  ruchów wraz z energiczną muzyką stwarzają atmosferę dobrej zabawy. Mieszanka tańców latynoskich takich jak salsa, samba, taniec brzucha, cha –cha, flamenco i wiele jeszcze innych. Wspaniała zabawa dla wszystkich. Zajęcia dla wszystkich bez podziału na poziomy zaawansowania.
 

4STREATZ
 Oryginalny, skuteczny trening pod nazwą 4STREATZ® wnosi świeży powiew do sal aerobiku i do każdego klubu fitness. Uczestnicy otrzymują dawkę dynamicznej zabawy, na którą składają się taniec, prostota i radość.

Nonstop fun - Koncepcja tej tanecznej lekcji gwarantuje dobrą zabawę i radość z ruchu przez cały czas.
Nonstop music - Muzyka do tańca została przygotowana specjalnie i ma motywujący charakter.
Nonstop dance - Kombinacja kroków znanych z salsy, hip hopu, house‘u, jazzu i klasycznego aerobiku gwarantuje oszałamiające taneczne przeżycia.
Nonstop fatburning - Zgodnie z nowoczesnymi założeniami fizjologii wysiłku 4STREATZ® łączy efektywny trening interwałowy ze współczesnym dance aerobikiem.

ZumbaŸFitness CORE
Zaprojektowana aby urozmaicić tradycyjne zajęcia Zumby poprzez włączenie dynamicznych ruchów pionowych oraz ćwiczeń mających na celu wzmocnienie mięśni brzucha. Tak zmodyfikowane zajęcia pomagają usprawnić równowagę, wyrzeźbić smukłą talię, a wszystko to w ulubionych energetycznych rytmach zumby.
 

WZMACNIANIE  +  CHOREOGRAFIA

AEROBIK
Podstawy wszystkich gatunków aerobiku prezentowane w systemie miesięcznym. Nauka podstawowych kroków, ruchów i pojęć. Idealne zajęcia dla początkujących i niezdecydowanych. W programie: low impact, TBC i ABT, step, elementy dance, stretching.

STEP / STEP & SHAPE
Ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe przy użyciu stopnia, pozwalające uatrakcyjnić zajęcia poprzez ciekawe układy ruchowe o zróżnicowanym stopniu trudności; wzmacnia wydolność fizyczną i spala tkankę tłuszczową. & SHAPE - Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ dają możliwość podniesienia tętna uczestnikom ćwiczeń oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę. Doskonałe przygotowanie do zajęć stepu.
 

BODY POMPA
Bardzo lubiana, ekspresyjna forma wzmocnienia. Praca ze sztangą i nie tylko, w rytm przebojowej muzyki. Długie serie, małe obciążenie.


BODY & MIND

PILATES / PILATES OBWÓD / PILATES REKWIZYTY/PILATES KRĘGOSŁUPA
Połączenie ćwiczeń wzmacniających, rozciągających - wykonywane przy relaksującej muzyce. Ujędrnimy mięśnie i wyszczuplimy sylwetkę. Kluczem jest coś co Pilates nazywa ośrodkiem energii człowieka – twój brzuch, twoje centrum, środkowa obręcz twojego ciała. Metoda Pilatesa porusza najgłębszą warstwę mięśni, kompletnie zmieniając i modelując twoje ciało. Efektem ćwiczenia jest: zdrowy i giętki kręgosłup, lepsza równowaga i koordynacja, zniesienie bólu i zesztywnień, poprawa samopoczucia i chęci do życia, szybszy powrót do sylwetki po ciąży. Ćwiczenia polecane  dla wszystkich bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Ćwiczenia na matach. W zajęciach Pilates Obwód na zasadzie treningu stacyjnego wykonujemy obwód tak aby przy wykorzystaniu rekwizytów ćwiczyć całe ciało. Pilates REKWIZYTY – pracujemy z wałkami, piłkami, taśmami, kółkami i innymi urządzeniami pilates.

TOP PILATES
W trakcie zajęć ćwiczymy na urządzeniach takich jak: łóżka reformer i cadillac, wunda chairs , drabinki, maty, piłki, taśmy.
Podczas treningu z instruktorem większość ćwiczeń wykonujemy na łóżku reformer - dużym drewnianym z ruchomą platformą i elastycznymi taśmami oraz sprężynami, które sprawiają, że aby wykonać ruch trzeba pokonać znacznie większy opór niż ciężar własnego ciała. Za pomocą reformera ćwiczymy wybraną grupę mięśniową pod każdym możliwym kątem, co zwiększa zakres ruchomości w stawach i wzmacnia mięśnie. Łóżko cadillac, duże metalowe i stabilne z licznymi podwieszkami jest idealnym przyrządem do celów rehabilitacyjnych i treningu atletycznego. Wunda chair- krzesło pilates - pozwala dotrzeć do mięśni, które nie są trenowane w trakcie korzystania z tradycyjnego sprzętu.

JOGA
Gimnastyka starożytnego Wschodu doskonalona na przestrzeni wielu wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym zastosowaniu poprawiają pracę układu trawiennego, układu krążenia, serca i płuc.


ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE
 

RUNMAGEDDON CLASS
Zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające, poprawiające kondycję, wytrzymałość, zwinność i ogólną sprawność. Ćwiczenia z różnymi przyrządami jak: TRX (podwieszone liny) BOSU, gymstick, kettle, drabinki koordynacyjne i inne. Teoretycznie dedykowane uczestnikom biegów survivalowych typu Runmageddon, a także entuzjastom treningów funkcjonalnych i crossowych, ale ćwiczyć może każdy, nie tylko biegacz. Autorski program pełen różnorodnych ćwiczeń poruszających wszystkie twoje mięśnie.
 

ROWERY
Jazda na rowerze treningowym w rytm muzyki pod okiem instruktora - lidera przy zastosowaniu różnych pozycji ciała (stojąc, siedząc).

AERO BOX/FIT BOX
forma aerobiku łącząca ze sobą elementy wschodnich sztuk walki z nowoczesnym sposobem prowadzenia zajęć ruchowych przy muzyce. Duża ilość kopnięć, ciosów i podskoków zapewnia wysoki wydatek energetyczny. Prawidłowa technika ćwiczeń pozwala natomiast poprzez napięcie mięśni wzmocnić i wyrzeźbić pośladki, uda, mięśnie brzucha i ramion, nabrać ogólnej sprawności, gibkości i szybkości.

STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające mięśnie i stawy. Poprawiają gibkość i elastyczność. Trening ma na celu: wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięśni, zapobieganie zesztywnieniom i skurczom. Dzięki małym grupom poczyjesz się jak na treningu personalnym. Często używane są rekwizyty: piłki, liny i inne.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Małe  grupy pozwalają na doskonały kontakt instruktora z ćwiczącym. Personalna praca instruktora ma na celu lepszą weryfikację ćwiczeń, baczne zwrócenie uwagi na schorzenia, dolegliwości i mocne strony ćwiczącego. Podczas zajęć, często przy użyciu rekwizytów, ćwiczący wzmacniają mięśnie grzbietu i brzucha. Rozciągają je, rozciągają kręgosłup i poprawiają jego stabilizację. Zajęcia dla wszystkich z problemami i bólami kręgosłupa;

TRENING FUNKCJONALNY łączy ćwiczenia wszystkich zdolności motorycznych człowieka tj. siła, gibkość, wytrzymałość. Został stworzony na potrzeby rehabilitacji. Jego głównym celem był powrót pacjenta do sprawności fizycznej po różnego rodzaju urazach. Trening ten wykorzystywany jest w korygowaniu wad postawy oraz w treningu sportowców. Naczelną zasadą jest tu funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Celem treningu funkcjonalnego jest ogólna poprawa sprawności mięsni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach, przy współpracy mięśni głębokich i globalnych opartych głównie na działaniu taśm mięśniowych, a nie trenowaniu mięśni przez ćwiczenia izolowane, odgrywa znaczącą rolę w kształtowaniu cech motorycznych sportowca.
 

SPALANIE
 

BIKINI
3 bloki wzmacniające odpowiednio: piersi i barki;brzuch i kręgosłup oraz pośladki  i uda, podzielone dancowymi prostymi układami tanecznymi a na koniec streching. Gwarantujemy że Twoja sylwetka w bikini będzie na medal. Program autorski FK Aplauz. Po tych zajęciach wyrzucisz swój kostium jednoczęściowy!!!

FAT BURNING (z ang. spalanie tłuszczu)/ FAT BURNING Z LATINO
Osoby wykonują w takt niezbyt szybkiej muzyki bardzo proste, niezbyt męczące ćwiczenia, tworzące nieskomplikowany układ choreograficzny. Nie ma mowy o skokach, wymachach czy energicznych ruchach. Tajemnicą sukcesu jest bowiem taki trening, który pozwala utrzymać stałe tętno 120-130 uderzeń na minutę, bo wtedy najłatwiej pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. FB z LATINO – w rytm muzyki Latino. Fajna zabawa i taniec.

CELLULIT KILLER
czyli reduktor cellulitu - forma strategii fat burningu połączona z ujędrnianiem mięśni pośladkowych i ud oraz wzmocnienie tzw. CORU czyli rdzenia – brzuch i plecy

HiiT  High Intensity Interval Training
 intensywny trening interwałowy, zajęcia wzmacniające połączone z wytrzymałościowymi mające na celu redukcję tkanki tłuszczowej. Proste kroki, proste ćwiczenia zaczerpnięte z treningu funkcjonalnego. Jedne z zajęć grupowych dających najszybsze efekty. HiiT to nie KIT.